
Mövenpick Hotels zijn vooral gegeerd bij zakenmensen en vakantiegangers en dit is voornamelijk te danken aan de combinatie van Zwitserse gastvrijheid, professionaliteit en hun gastronomische capaciteiten.
Deze hotelketen, uitgerust met een équipe van bijna 12000 werknemeners, strekt zich uit over 90 hotels ( al dan niet nog onder constructie ) in om en beide 26 landen, en dit met vooral de focus op Europa, Afrika, Midden Oosten en Azië.
Waarom ben ik nu zo tevreden van deze hotelketen? Toen we aankwamen aan het hotel stond er buiten aan de deur iemand klaar om ons de zware koffers uit de handen te nemen. Deze man begeleidde ons ook naar binnen waar we zeer vriendelijk onthaald werden aan de balie. Weliswaar in het engels. Men vroeg ons om een deposit van €100 te betalen zodat we ons doorheen ons verblijf geen zorgen moesten maken over geld spenderen in het restaurant of de bar van het hotel. ( Ik vind dit een heel goed concept maar toch oppassen want na een tijd weet je niet meer wat je gespendeerd hebt en kom je misschien voor verrassingen te staan). We konden kiezen of we liever op de eerste verdiepingen sliepen of op de meer hoger gelegen. Eenmaal in de kamer stond er alles wat je maar kon wensen. Drank, fruit, .. Er was ook vloerverwarming, internetaansluiting, 24/24 roomservice, men kwam je schoenen poetsen, ...
Wat ik nu eigenlijk wil zeggen is dat hier bij deze keten alles draait om service, dat tikkeltje extra! De klant staat hier voor de volle 200% centraal. Zo hoort het ook te zijn. Kortom Mövenpick is KLASSE!!